13D10N Kembara Spain Morocco Portugal

Itinerary Pakej 13 Hari 10 Malam Spain Morocco Portugal  (Code: RBTTW)

ITINERARY:


-End -

Arrangement of itinerary is subject to change if the weather is not permitted if caught in traffic, or due to unforeseen circumstances

 

PAKEJ TERMASUK:

  • Flight:  Return economy class group ticket. Airport Tax, Check-in Baggage, meals on board
  • Luggage:   23kg + 23kg per person (46kg @ 2pcs)
  • Hotel: 5 Nights at Morocco 1 Nights at Portugal / 4 Nights at Spain (3 & 4 Star)
  • Travel by Minivan/bus with a Muslim Tour guide in English,
  • Breakfast Buffet/Lunch /Dinner.
  • Includes arrival transfer
  • Ticket admission: Bahia Palace - Marrakech, Alhambra and Cordoba Mosque Local guided tour in Alhambra and Cordoba Mosque
  • Tax: Hotel city tax.
  • Services: 1 bottle of Water every day provided on the bus (0.5 L)
  • Tipping: Guide & Driver (Spain & Morocco)
  • Service of tour manager to ensure smooth operation
  • Ferry Transfer: Tangier to Tarifa (one way)

 

PAKEJ TIDAK TERMASUK:

  • Personal expenses; Mini bar, laundry, phone bills, porterage & etc.
  • Optional Tour: Bernabeu Stadium Tour / Seville Alcazar / Madrid Royal Palace & etc.
  • Other not stated in Itinerary
  • Travel Insurance: Individual or Group


FLIGHT:

  • QR853 KULDOH 2000 2240
  • QR4567 DOHCMN 0110 0730
  • QR150 MADDOH 1525 2355
  • QR852 DOHKUL 0305 1535 


POLISI PEMBAYARAN

  • Deposit RM1,000/pax (Non-refundable deposit per person per booking)
  • Bayaran ansuran diterima
  • 90 hari : (50% daripada bayaran perlu dijelaskan – jika melibatkan tiket penerbangan antarabangsa)
  • 60 hari : (50% daripada bayaran perlu dijelaskan – jika melibatkan tiket penerbangan domestik)
  • 45 hari : (bayaran penuh perlu dijelaskan)


POLISI PEMBATALAN

Tiada Pemulangan Deposit akan dipulangkan jika peserta mahu membatalkan pakej yang telah diambil. 

TETAPI peserta boleh memilih salah satu dari pilihan berikut:

  • Menukar tarikh pakej (1 kali sahaja) - tarikh penukaran hanya boleh dibuat dalam tempoh 12 bulan dari tarikh trip asal ATAU
  • Tukar dengan peserta lain (hanya apabila tiket penerbangan antarabangsa/ domestik belum lagi dibeli)

Sebarang pertukaran (pilihan) di atas perlulah dibuat sekurang-kurangnya:

  • 90 hari sebelum trip bermula : hanya 50% daripada bayaran, akan dipulangkan dan (Jika tiket penerbangan telah dibeli, keseluruhan kos penerbangan ditanggung sepenuhnya oleh peserta).
  • 45 hari sebelum trip bermula : Bayaran penuh yang telah dibuat, tidak akan dipulangkan.


TERMA & SYARAT

  • Pihak syarikat BERHAK untuk membuat penukaran pada jadual program yang dicadangkan mengikut kesesuaian dan kelancaran pakej. Sebarang perubahan jadual mungkin berlaku contohnya seperti perubahan pada waktu penerbangan disebabkan oleh faktor cuaca dan sebagainya.
  • Sebarang perubahan yang diminta oleh peserta melibatkan penambahan kos, kos tersebut akan ditanggung oleh peserta.
  • Sebarang perubahan waktu penerbangan adalah diluar bidang kuasa kami. Pihak kami TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB jika berlaku perubahan waktu / penangguhan jadual penerbangan.
  • Pihak syarikat TIADA AKAN BERTANGGUNGJAWAB sekiranya peserta di didapati positif covid-19 atau menghadapi apa jua masalah kesihatan sebelum / semasa / selepas trip berlangsung. Sebarang kos-kos yang terlibat adalah tanggungan peserta atau tuntutan boleh dilakukan berdasarkan polisi 'travel insurance' yang di beli sendiri oleh peserta.
  • Apabila deposit telah dibuat, dengan ini peserta bersetuju dengan syarat yang telah ditetapkan oleh syarikat.
  • After acceptance of quotations, the client must confirm acceptance by email. At the time of booking confirmation, the client has to deposit the total amount, by bank transfer or credit/debit card, to execute the order. Full payment must be done 45 days prior client’s arrival.

- End -


WhatsApp Kami!